środa, 23 stycznia 2013

My Blog's 1st Birthday!

           
Pierwsze urodziny mojego Blożka - na razie zdrabniam! Już nie jest niemowlakiem tylko raczkującym tworem mojej pracy. Z tej okazji zamieszczam urodzinowe świeczki jeszcze z PRLu. Cudowne są opakowania i nazwy dla zwykłych przedmiotów z tamtego okresu -"ŚWIECE GALANTERYJNE". Taki urodzinowy luksus na pewno wyróżnia uroczysty dzień spośród wszystkich innych!
          Wracając do urodzin Coral - inn... Pamiętam (klik - pierwszy wpis) jak dumna byłam, że w końcu założyłam sobie dziennik twórczy; wreszcie to co tworzyłam miało szansę na zapamiętanie. W pierwszej kolejności chciałam, aby moje prace nie zniknęły w czeluściach szuflad... Pomyślałam też , że mały wysiłek w tworzeniu go nie kosztuje wiele i może, z czasem zmobilizuje do jeszcze większej kreatywności.
          Kiedy jest się w pewnym wieku, zwraca się bardziej uwagę na upływający czas - nie wszystko pozostaje w pamięci. Niektórzy planują co się stanie w ich życiu, ja raczej myślę "co by tu stworzyć... następnego dnia"!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz