czwartek, 24 stycznia 2013

Dzień Św. Walentego zbliża się wielkimi krokami, choć w Polsce powinno się obchodzić Noc Kupały (dzień przesilenia letniego) i tak większość młodych Polaków obchodzi to komercyjne święto właśnie 12 lutego. Razem z całym zachodem, biegniemy szybko do sklepów zakupić ukochanej/ukochanemu dowód miłości. Niektórzy ozdabiają swoje sypialnie, inni wybierają się do restauracji, specjalnie w tym celu przybranych i ze specjalnym meni. Czy powinniśmy się leczyć z tego zaszczepionego z zagranicy szaleństwa? Nie mnie oceniać. Ja na tę szczególną okazję przygotowałam mały zestaw leczenia miłością. Tak naprawdę chodziło mi o to aby w niekonwencjonalny sposób pokazać narzędzia lekarskie, które dawno już wyszły z użycia. Styl retro wraca do łask... od razu robi mi się cieplej na sercu!









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz