czwartek, 23 stycznia 2014

New Aquarels, New Beginning, Blog's bDay

   Niestety akurat na dziś nie przygotowałam specjalnego Urodzinowego Posta. Zbyt wiele mam do nadrobienia w temacie prowadzenia Bloga. Zatem opowiem trochę o nowym zakupie. Mogłabym go potraktować jak urodzinowy prezent, ale sprawa działa się pół roku temu...
   Tuż przed plenerem zaopatrzyłam się w ciut lepsze akwarele. Poprzednie rosyjskie nie dawały już z siebie wiele, albo brakowało im intensywności, albo niektóre z nich w ogóle się nie nadawały (gródki). W każdym razie coraz trudniej było mi uzyskać efekt jaki miałam w głowie.
   Te nowe, niemieckie Schmincke są rewelacyjne, intensywne, stałe w konsystencji, wydajne (oprócz ultramaryny). Piękna czarna metalowa kaseta zawiera 12 kostek kolorów i rozkłada się na dwie paletki do mieszania farby (idealne w plenerze). Jedyne "ale" jakie mam to to, że nie mogłam nigdzie dostać palety z 24 kolorami w rozmiarze kostek: 1, większe gamy kolorystyczne dostępne tylko w rozmiarze 1/2.
   Pudełko zawiera także akwarelowy papierek na którym można przetestować wszystkie barwy według numerków. Bardzo przydatne gdy trzeba dokupić kostkę z kolorem, który nam się skończył a nie pamiętamy jego numerka.
   W kolejnym poście efekty pracy z nowymi farbami... z większości jestem zadowolona :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz